کلینیک درد نفس / درمان انواع درد / درمان کمردرد با لیزر

درمان کمردرد با لیزر

درمان کمر درد با لیزر

از مهم ترین و نوین ترین روش هایی که این روزها برای درمان کمر درد بکار گرفته می شود لیزر درمانی است.

در طول دو دهه اخیر بکارگیری لیزرها در حوزه های مختلفی از پزشکی توانسته است تا حد زیادی روند درمان بسیاری از مشکلات را تسریع کند. در واقع لیزرها هم در حوزه درمانی و هم در حوزه پزشکی نقش اثر گذاری دارند و این اثرات مثبت بر کسی پوشیده نیست.

از جمله مشکلات و دردهایی که با روش لیزر درمانی می توان به درمان آنها پرداخت، کمر درد است.

درمان کمر درد با لیزر

لیزر درمانی برای کمر درد زمانی انجام می شود که دردها با هیچ روش دیگری کاهش پیدا نکند یا این که داروها نیز نتواند در تسکین درد اثر بگذارد. به همین جهت در چند ساله اخیر روش لیزر درمانی نیز در کنار روش های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر درمانی از جمله روش های نوین محسوب می شود، زیرا که امروزه اثرات لیزر بر کاهش درد در دهه های اخیر را شاهد بوده ایم اما این در صورتی است که رشد و گسترش آن طی چند سال رخ داد.

این روز ها افراد با نتایج و آثار مثبتی که لیزر درمانی بر تسکین دارد کاملا آشنا هستند و در موارد ضروری از این روش درمانی کمک می گیرند.

روند انجام لیزر درمانی برای کمر درد

زمانی که شما به پزشکان مراجعه می کنید با معاینات و بررسی های دقیقی که پزشکان انجام می دهند تمامی مشکلات و شرایط شما سنجیده می شود. زمانی که شرایط استفاده از لیزر درمانی را داشته باشید می توانید جلساتی را با تشخیص پزشک برای انجام لیزر درمانی به بهترین مراکز و کلینیک های لیزر درمانی مراجعه کنید و اقدامات لازم را انجام دهید.

زمانی که شما در جلسات لیزر درمانی حضور پیدا می کنید پزشکان با بکار گرفتن لیزر های مختلفی که بسته به شرایط شما تعیین می شود می توانند اشعه هایی را به نواحی مختلف کمر ساطع کنند. اشعه هایی که از لیزر ها ساطع می شود کاملا انتخابی به بافت های داخلی بدن نفوذ پیدا می کند و اثرات درمانی خود را بر جای خواهد گذاشت.

تاثیر لیزر درمانی در درمان کمر درد

واقعیتی که وجود دارد این است که لیزر درمانی برای کاهش درد تاثیرات قابل توجهی دارد. تا جایی که بسیاری از افرادی که از لیزر درمانی کمک گرفته اند به تاثیر آن اشاره کردند و آن را روشی موثر دانسته اند.

افرادی که با دردهای مختلفی در ناحیه کمر مثل سیاتیک یا گزگز کمر یا دیسک کمر و هرنوع دردی در این ناحیه مواجه اند می توانند از این روش درمانی برای کاهش درد کمک بگیرند.

خطرات لیزر درمانی در درمان کمر درد

علیرغم اینکه لیزر درمانی تا حد زیادی می تواند کمر درد را درمان کند و از درد آن بکاهد اما هنوز هستند کسانی که از این روش درمانی واهمه دارند و می ترسند که لیزر درمانی خطرات و عوارضی در پی داشته باشد.

اما این نوید را به شما می دهیم که لیزر درمانی بدون هیچ گونه خطر و عوارضی است که صرفا آثار مثبت درمانی دنبال خواهد داشت. این ادعا از سوی بسیاری بهترین متخصصین و پزشکان در این حوزه تایید می کنند و لیزر درمانی را برای کمر درد روشی معتبر و آزمون شده می دانند که هیچ خطری برای افراد ایجاد نکرده است.

در این نوشتار هدفی که دنبال کردیم این بود که در زمینه میزان تاثیر لیزر درمانی بر درمان و کاهش درد کمر و نیز از بی خطر و ایمن بودن این روش نگارشی داشته باشیم. امیدواریم که توانسته باشیم از نگرانی ها و اظطراب های شما در خصوص این روش بکاهیم.

توصیه ما این است که حتما برای انجام لیزر درمانی به مراکز و کلینیک های درد مراجعه کنید که در این زمینه به طور تخصصی کار می کنند و سابقه کاری موفقی دارند. خوشبختانه این مراکز در سطح تهران کم نیستند و می توان با کمترین هزینه و صرف زمان به بهترین آنها دسترسی پیدا کرد.

راه های ارتباطی با کلینیک فوق تخصصی درد نفس:

شماره های تماس:  26350185 – 26350365 – 09121887947

صفحه اینستاگرام: Dard.clinic.adlkhoo

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین کلینیک درد در تهران مراجعه نمایید.

18 − هشت =