کلینیک درد نفس

(دکتر حسین عدل خو فوق تخصص کنترل و درمان درد)

• درمان درد های سر و گردن و کمر
  • درمان درد های احشای شکمی و لگنی
  • درمان درد های ناشی از آسیب های ورزشی
  • درمان با استفاده از نوین ترین روش ها مانند سلول های بنیادی ، ازن تراپی ، PRP ، لیزر PLDD  و دستگاه رادیوفرکانسیRF

“بی دردی حق شماست!”

ویدیوی مراجعه کنندگان کلینیک درد نفس

سوالات متداولی که از دکتر حسین عدل خو پرسیده می شود

همین حالا برای مشاوره رایگان کلینیک درد نفس تماس بگیرید

خدمات کلینیک درد نفس

خدمات کلینیک درد نفس در باکس های زیر ارائه میشود .

درمان سردرد تنشی

سردرد تنشی یکی از شایع ترین و آزاردهنده ترین سردردها می باشد. سردرد تنشی (هیجانی) بیشتر در میان بزرگسالان و افرادی که ساعاتی طولانی با کامپیوتر کار می کنند تجربه می شود.

درمان درد با ازن تراپی

ازن تراپی از جمله روش های درمانی غیر جراحی محسوب می شود که با بکارگیری ترفندهایی می توان به کاهش درد کمک کرد.روند انجام این چنین است که ابتدائا از انواع بی حس کننده های موضعی استفاده می شود تا درد و ناراحتی متوجه بیمار نشود.

درمان دردهای شانه

مفصل شانه عامل بسیاری از فعالیت های است که ما به صورت روزانه آن ها را انجام می دهیم همانند بلند کردن اجسام از روی زمین و یا انجام فعالیت های شانه. گاها ممکن است بدون اینکه جسم سنگینی بلند کرده باشید

سوالات متداول و پرسش و پاسخ از کلینیک درد نفس

یکی از شایع ترین علل تنگ شدن کانال نخاعی، ابتلا به آرتریت یا همان التهاب مفاصل می باشد. در این اختلال، مایع موجود در مفاصل به نام غضروف به مرور تحلیل می رود و استخوان ها بر روی هم ساییده می شوند.

تمریناتی که برای بیرون زدگی دیسک گردن در نظر گرفته می شوند، شامل تمرینات کششی و عضلانی هستند که باید به آرامی انجام شوند.

در این روش از بیمار خون گرفته می شود، سپس خون بیمار به آزمایشگاه جهت بررسی ارسال می گردد و این خون طبق یک فرآیندی آماده می گردد. در نهایت سرم این خون پس از فرآیند آماده سازی با دقت بسیار تحت گاید سونوگرافی به زانو بیمار تزریق می شود.
تماس با مطب کلینیک درد نفس